obiboknawlasnykoszt obiboknawlasnykoszt
75
BLOG

Nadal mnie prześladują tak jak w PRL!!!!

obiboknawlasnykoszt obiboknawlasnykoszt Polityka Obserwuj notkę 3

Tak jak w PRL-u i w stanie wojennym prześladowano mnie i więziono za drukowanie bibuły tak teraz wy zachowujecie się jak politrucy w stosunku do moich tekstów, które usuwacie bez podania podstawy prawnej!

Pamiętajcie politrucy, że jest to wasza hańba nie mniejsza od zbrodni komunistycznych na Narodzie Polski!

http://niepoprawni.pl/blog/1837/zdrajcow-polski-nalezy-karc-wedlug-slow-ich-ideologa 

Tu jest ten usunięty mój wpis : http://szalom24pl.blox.pl/html

 

Jestem Polakiem – to słowo w głębszym rozumieniu wiele znaczy. Jestem nim nie dlatego tylko, że mówię po polsku, że inni mówiący tym samym językiem są mi duchowo bliżsi i bardziej dla mnie zrozumiali, że pewne moje osobiste sprawy łączą mnie bliżej z nimi, niż z obcymi, ale także dlatego, że obok sfery życia osobistego, indywidualnego znam zbiorowe życie narodu, którego jestem cząstką, że obok swoich spraw i interesów osobistych znam sprawy narodowe, interesy Polski, jako całości, interesy najwyższe, dla których należy poświęcić to, czego dla osobistych spraw poświęcić nie wolno.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka