obiboknawlasnykoszt obiboknawlasnykoszt
557
BLOG

Polski Patriota i POlsratowe łże eŁity

obiboknawlasnykoszt obiboknawlasnykoszt Polityka Obserwuj notkę 6

 

Ot oi cały łże saŁon.
 
 

TU wykasowano:  

TU nadal jest do obejrzenia : 
 
 
 
Miał racje Kazik śpiewając o salonowcach:
 
"Wszyscy artyści to prostytutki, w oparach lepszych fajek, w oparach wódki.."
 
Jak by zaśpiewał o narodzie wybranym, Jaruzelskim albo Michniku to wszystkie te jury były by na tak.

Gdzie się schowała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji i te łże rado mendyjalne etykiety?

Te łże eŁyty  przecież tak samo jak ze śpiewu polskiego patrioty  Piotra Wolwowiczanaśmiewają się z też Naszego HYMNU POLSKI!

Oceńcie sami to wykonanie i piekny głos piosenkarza i muzyka. Czy te mendziarstwo oceniali talent czy przekonania polityczne i patriotyczne.

 

 

 

Jak te łże mendy i przebierańcy warszafki mogły tak nikczemnie i haniebnie  zachować  wobec młodego Polaka, Polaka Patrioty?

 

Dla przypomnienia zobowiązany jestem poinformować czytelników, że prześmiewcami tymi tak bardzo nienawidzący Polski i Polaków są członkowie komitetu "honorowego"  nadzieJi do BULU  Komorowskiego.

 

Jestem Polakiem – to słowo w głębszym rozumieniu wiele znaczy. Jestem nim nie dlatego tylko, że mówię po polsku, że inni mówiący tym samym językiem są mi duchowo bliżsi i bardziej dla mnie zrozumiali, że pewne moje osobiste sprawy łączą mnie bliżej z nimi, niż z obcymi, ale także dlatego, że obok sfery życia osobistego, indywidualnego znam zbiorowe życie narodu, którego jestem cząstką, że obok swoich spraw i interesów osobistych znam sprawy narodowe, interesy Polski, jako całości, interesy najwyższe, dla których należy poświęcić to, czego dla osobistych spraw poświęcić nie wolno.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka